Saturday, July 24, 2010

Book Fair Report 2010

今日去完維他命水 event 就戴住 will 幫我化既妝坐小輪去灣仔書展。坐緊小輪時,前同事 f 提我要在 new wing 入,唔使排隊就可以入去。其實我前幾日係約左舊同事帶我入去,所以都唔使理邊度入快 d ,wakaka。不過我去到先知原來佢病左想返屋企,但因為約左我所以等我入埋去先閃,真係有少少唔好意思呢。



其實我今日有少少低氣壓、又唔記得戴外套出街,所以作戰能力好低,行左 2 個鐘就已經頂唔順,要「啪」一隻雞脾頂肚。呢隻咁潺弱既雞脾都要 HKD 22,因為間舖有賣熱狗,我囉左 d 茄汁同芥辣黎擠,餓到連皮同雞軟骨都食埋……


最後我買左以下既書:


(上排左起)
(1, 2)倪匡的散文集國文版,買黎睇下 d 老人家講乜。rmb 對 hkd 一對一
(3)ben 的 blog 講過好睇,天地圖書 booth 買,8折
(4)沙津話呢本好睇過「打份工啫」,姑且信佢!~ 皇冠 booth 買,8折

(下排左起)
(1)因為韓寒,wakaka。三聯 hall 3 個 booth 買,8 折
(2)Lisa (方太)自傳,三聯 hall 3 個 booth 買,8 折
(3)大廣東(上、下集一齊買)好似 $159
(4)力史幾絕都有……好多年前買了第一本「力史幾狼都有」覺得幾好睇,所以繼續買。明報 booth,好姑寒,只有九折(八五折?!)

因為舊年買的書好似只睇了一半,新年返大陸買的書都一樣,加上狀態麻麻地,只係買左咁少。之前我講過想買健吾的《星光大戰》,但我唔記得記低必間出,又只係見到佢其他書,就無買。如果過兩日得閒又有 mood,可能再去一次。

No comments:

Post a Comment