Wednesday, July 14, 2010

捨得

今日多野做到,放工先可以睇新聞。其實多野做都好的,今日將好多好多濕碎的事完成了,不過,都仲好多野未做。做起大部分野之後,可以影張新相──「新」工作環境的整齊狀況畀大家睇 :)

臨放工我的另一個鄰居 msn 我,話見到我在屋企樓下講電話唔肯返屋企 -.- 今晚佢同我講o左一句說話,佢話「一個人要變,係無得解o既」,唔記得邊個都講過同一句說話。我估好多人都有類似經歷,先會咁感慨。所以我嚇親,都唔需要太自責。

這一期的雜誌差不多完成了。其實已經好耐無在雜誌見到我的稿,呢幾個月才開始再次見到。今期有最多我的稿呢,hoho。這個 issue 我寫了一篇訪問稿。被訪者常常強調自己有自己一套人生的步伐,令我覺得她很懂得在適當年紀做適合自己的事。我當然不會完全同意她的想法,但是,她令我想到,甚麼年紀做甚麼樣的事,不要太迫自己向前,就算留戀,我們也會不知不覺地跟年輕的自己告別。不急不緩,才是最善待自己的所為。


杭州見到一間舖頭,十日之前影的。

有個朋友成日同我講,話佢成日都好開心,希望身邊朋友見到佢,都會一樣覺得開開心心。成日咁提住,我真心覺得好煩氣,次次聽到都不自在。

正如影低這張相,都是因為心裡的不安。要成日提住自己捨得,其實是因為不捨得。

No comments:

Post a Comment