Saturday, January 3, 2009

最後武士的告別派對

雖然因為溝通上的問題令到最後武士的告別派對幾近取消,但最後仍然能夠順利舉行,而且維持了10小時,非常成功!

同P仔「認識」已經好耐,計頭尾應該有3+年,當年在e雜誌工作只知道個個電腦有問題都想起他,傳說中「mac同pc都整得掂」o既聰明仔(某old school卡通o既人物),但係同佢講o既野夾埋應該冇10句!

在我離開e雜誌之前p仔已經轉左工,之後我轉工到a雜誌已經係2年後o既事,返返下工發現有一個熟口熟面o既人出現,後來先知原來佢係遲我一個月返工的!因為之前冇乜兩句所以不為意~ :p

同p仔兩度成為同事並不是一件出奇的事(最高紀錄是攝影師L,3度成為同事,至今冇人打破!),但能夠認識投緣的朋友實在非常難得,而且係一班人好開心咁返工o既生活:p,尋日fairwell與會人士大部份已離開公司,我自己也明白能夠有「名目」出來聚會的機會已愈來愈少了,所以即使有人已經好眼瞓,有人第二日要返工,有人第二日要返學,仍然玩到閂舖才離開!

預祝p仔生日快樂!澳門之旅凱旋而歸!!快快搵份正工!!!

3 comments:

  1. 冇錯,聽到p仔o個句:覺得搵定左係呢個,咪結婚囉!...好感動呀....

    ReplyDelete
  2. Yeah, P仔is so good to P嫂, 好好好sweet ar XD

    ReplyDelete
  3. 人家放逐番左黎, 快d 再搞gathering
    咁先係路架唱通頂
    咪再唱d 2個半鐘喉都未到莫講話到肺既k 聚呀下, haha

    ReplyDelete