Sunday, January 4, 2009

瞓個夠

除夕之後留o係屋企瞓左一日,尋晚通頂過後,今日都係同一命運,有時真係唔認老都唔得。

今日乖乖坐係屋企睇勁歌,先發現原來自己對於d08年樂壇新人幾乎一個都唔認識(汗),我想賴係因為我隻眼有事所以睇少左電視,但歌係用耳聽的,愈辯愈迷。

睇到女新人金獎既,g.e.m.即場唱左隻where did u go,真係有d料到,好淡定咁唱live,唱左半隻歌,睇到呆左:


跟住,我對於自己對世事不聞不問有d懊悔,我唔知點解,好似感覺唔係太知大圍發生緊乜事,好out。

*********

前幾日得閒睇下irene個blog,佢有時講d好思辯性o既野我唔係好睇得明,但係前幾日睇佢有篇野我覺得講到我所想的,就係佢話佢係一段感情關係當中追求的是開心同fun。想開心,其實都不簡單。

我已經好耐冇拍拖了,感情的空白期有時會有「比普通朋友多一點」的人在身邊出現,最後當然是無疾而終,見面好像有點珍重又好像欲言又止,分手後說不上開心又說不上傷心那種。

「在對話中藏著擁抱,在擁抱中藏著沒有滴下來的眼淚。」

一種令人很納悶的感覺。有時會很羨慕愛情路上修成正果的朋友,但我猜別人在暗地裡也會羨慕單身人士在思想和形體上擁有的自由吧。

想太多了,夜到想不到完整的句子表達我想說的,就寫到這裡吧。被我提及的人,最好裝作看不見。

No comments:

Post a Comment