Friday, January 16, 2009

可怕的詛咒

已經好幾日冇update個blog喇,實在無咩要報告畀大家聽……可能間唔中o黎下o既visitors會覺得有d悶。咁我唯有「出術」玩下轉貼啦!

前日收到sarah小姐o既forward e-mail,個題係「牛年運程」有成日上電視o既「三大師傅」同埋其他不知名o既師傅o既牛年運程預測,咁我正常地打開自己個生肖睇睇,點知睇到4隻大字:「弧苦伶仃」,於是又即時re 左阿sarah小姐一句:「嘩!搞錯啊!超灰」,大家知啦,我o係fb同埋blogs都好鍾意re人,都係抒發下己見,諗唔到竟然收到sarah小姐好認真係re o左我之餘,更re o左大家:

「各羊咩咩女, 相信各位收到這牛年運程,點都會睇一睇。其中或許又會先睇蘇民峰﹑麥玲玲﹑楊天命0個一part.見到佢d comment一定超級灰(貞已率先reply我抗議)!!!!!!!!我承認,我之前沒有仔細睇就send出去係我唔啱。所以我已經重新睇一次個file!哈哈!果然,天無絕人之路! 蘇民峰﹑麥玲玲﹑楊天命0個一part正正就係錯哂。內容所講的「華蓋」孤獨星根本就不是出現在牛年的,因為佢上一次的豬年已經出現0左了!好明顯係d人copy錯左! 至於其他大師的內容,由於無從比較,所以佢地講得有幾啱就無從稽考了!但也不外乎係'變'、'動'的說法...總之,大家不用絕望,努力啦!

Sarah字」


其實我又唔係好care個流年生肖運程o既,畢竟大家雖然同年,又不代表係同一命運,更加唔代表我為o左呢件事會搵大師化解,達到大師們o既銷售目的啦。不過我要提出係非常之appreciate sarah小姐咁認真o既回覆o者。o係呢度提早祝大家牛年好運先!~

No comments:

Post a Comment