Thursday, January 29, 2009

bonus假期

年初三,對於很多人來說是假期的最後一天,但我卻有多一天bonus之假期,實在不錯!看到bao的blog,我也提早寫一篇新年假期的回顧:

上個長假期連續去了兩次旅行,但是「頻頻撲撲」之後生活還是一樣無精打彩的過,反而今個假期盡情hea幾天,真真正正靜靜思考一下,也有另一番得著呢。

其實想說的東西不多,還是post些相片和大家分享分享:

今日去了吳宅拜年,之前我們一邦人打打機輕鬆一下……

梁生梁太開車非常合拍。


bon同爆jar車個樣非常誇張!~


我同牛牛又再合照!睇呢個樣,真係要食少d野啦~

仲有多謝山邊日記樓主祝我青春常駐! :D,好多o野都緊要,其實開心同保持心境stay young係最緊要的!

__________________________________________
再點唱:

這幾天勁聽電台,除了甜蜜蜜,都有其他成日聽到的歌,呢隻都頗喜歡:

4 comments:

  1. 打 OutRun2 SP SDX?我全球排名 36 。

    ReplyDelete
  2. 咁都認倒,服左你~
    我細個屋企有sega機,成日玩架~

    ReplyDelete
  3. 因為得呢部係有兩個軑盤玩雙人 mode ,所以咪知囉。

    ReplyDelete
  4. 其實我都無研究過點雙人jar車……

    ReplyDelete