Sunday, January 11, 2009

漫長的告別

聽聞牛頭角下邨拆已經好一段時間,呢排我上完調酒班,而松山又咁岩聽到呢個消息,於是尋日約埋一齊去牛下影下相:


一格格其實肉眼睇有四份一已經冇人住


今次同行除左松山(右)仲有佢個朋友仔louis,不過我訪問過L先生佢其實係影開人o既,所以今次o既行程對佢來講係新體驗,但我估佢對snap興趣唔大…… :p


最大發現係睇到呢張告示,原來牛下o既居民將會搬去最新起好o既上邨度住。能夠原區調遷,見番熟識o既街坊,我覺得係唔完美o既世界入面呢件都算係一件令人感到開心o既事。(though我唔知d租會唔會貴好多……)

跟住我o地跟住松山隊長行去彩虹:


呢張我好鐘意,但o係facebook度post出黎覺得麻麻,我諗要拼埋一張正常o既一齊先睇得出呢張有咩唔同。


個天無雲,4點左右,係影相最好o既時間……


咁岩d光射落後面堆樹度,變左淺綠,見到好多唔同深淺o既綠色,仲要係前面深後面淺呢


另外又好鍾意呢隻有「保護色」o既雀

已經起碼有兩個月無周圍去影相(旅行除外),今次其實都冇乜心機影,因為凍,上o左樓又冇乜人氣,影出黎d相都係悶悶的。希望下次可以影低一d更有感覺的相片,留為紀念。

2 comments:

  1. in fact i like the real color pics those u posted in facebook...haha

    ReplyDelete
  2. 噢……係咩,因為我鍾意綠綠地色o既相囉,呢d都幾得意丫

    ReplyDelete