Thursday, January 8, 2009

中年心事濃如酒

(中女被騙7.1萬事件)報載一名中年女子在女性網站結識一名自稱律師的男人,該男人問她借了9.6萬元,後還她2.5萬元,她覺得被騙,後認識該男子之前度女友發現有類似遭遇,於是報警……

同事 f:還番2萬幾都好過一蚊都囉唔番喎,你話完全唔還,同埋還番2萬幾,係咪有分別丫?

我:我覺得對於一個中女黎講,還番2萬幾對佢黎講係冇分別。(解釋:佢唔還錢,就好明顯佢係衰人,還d唔還d,就令件事好含糊,仲衰過唔還!)

同事 f 於是發現不能challenge我對中女心事的認知。

我真係唔覺得囉得番2萬幾係賺囉,仲蝕得好肉酸添。

3 comments:

  1. sue,juju話你病左wor,好番d未ar??

    ReplyDelete
  2. : 我真係唔覺得囉得番2萬幾係賺囉,仲蝕得好肉酸添。

    絕對同意,不過咁,我的心態係:既然借錢俾人,就唔好預佢還,如果預佢要還,就唔好借錢俾佢,因為講錢失感情。

    ReplyDelete
  3. Debbie>>
    你呢個疑似流感源頭!!!我將d菌傳左畀坐我離隔既同事a,之後就好返喇 -.-

    地通拿>>
    原來你借錢畀人係預左人地唔還既,我會記錄在案架喇!

    ReplyDelete