Tuesday, January 13, 2009

sick of 立場



今日去了睇電影《chageling》(換命謊言)premier,故事係真事改編,講一個單親媽咪唔見o左個仔,過o左幾個月警察幫佢搵o左個仔番o黎,但個仔唔係佢的……

(以下有少許內容)
睇到中間佢講到個世界原本係唔岩,女主角點樣挺身而出指證,「大快人心」o個下d人係咁拍掌,我就覺得好不安,esp我覺得呢個世界無岩同錯。

其實套戲幾好睇的,但我不得不咁講。佢只係用一種比較多人認同o既標準,去challenge一種固有o既制度,然後因為大多數人認同,所以用拍掌、搧動o既方法,令到呢樣野變為合理。(希望有人明我想講乜)故事入面佢係贏o左,但係我覺得呢件事好錯……

我覺得呢件事令人好不安。我記得同事成日話我騎牆,我明白工作、生活,一個人一定要有立場,但係我真係對於dominate小眾呢樣野感到好唔自在。

……我應該需要一種信念去搵到一個生活的方向。

呢排成日覺得眼冇神、個人冇精神、瞓極唔夠、自閉……希望我快d好d……


尋日ben介紹我聽呢隻歌,呢幾日好多人講話唔知佢不斷重覆係唱乜,有d歌詞真係幾拗口,我不得不講。應該係填詞o個位聽得聖詩太多囉。

No comments:

Post a Comment