Saturday, January 24, 2009

食食食買!

呢幾日臨近歲晚收爐,所以比較忙,冇update 個blog,但blog o既page view都冇因此而下滑,多謝大家畀面支持!

另外,我又將此blog加左入facebook的「note」application之中,咁我就決定除左寫blog都update多d相畀大家睇下~

早幾日去左「麻布茶坊」食dinner:


好味o既饅魚蛋卷!


好味o既雞扒冷麵!


唔多好味o既三文魚煱!

又有一日去左飲o野,朋友仔叫左o既long island鬼咁大杯,而我o既bailey's就……


另外,尋日行花市亦買左兩樣o野,一個頭郁郁o既新年公仔,同埋買番廣州失散左o既牛牛!!! :D 九寨溝買o既熊貓「九九」亦跟o左我番屋企過年!



好開心可以買番隻牛牛!

5 comments:

  1. 買返隻牛,喻意你失而復得!

    ReplyDelete
  2. haha u finally got yr cow, i want to buy u a gold one ar do u want?

    ReplyDelete
  3. 地通拿>>
    大家happy,大家咁話!

    eliza>>
    係我杯好細杯咋!~

    meling>>
    失而復得都幾好架 :p

    juju>>
    你送o既一定要 :D 好o野!

    ReplyDelete