Saturday, August 7, 2010

西裝男偷拍事件

是日放工相約同事 R、J 和 I 去時裝 event,做了呢行咁多年,都未去過 fashion event 的,不過我地太遲去到,到埗已散水ed ,於是幾個人去左老蘭食越南野。


我與同事 I 在點菜,影完發現個頭菇形,於是摷鬆個頭繼續影……


同事 I 幫我拍的照,構圖非常好


我點了只有 1.幾 巴仙酒精的「越南香檳啤」,味道似「仙地」,飲了 2 支咁多


難得有化妝,影低留念


坐坐食食,坐到十一點幾,露天下大雨,有簷蓬,感覺 so good


食完坐地鐵回家,見架車無人,又不想坐,於是企左個殘障位,點知企企下有個西裝男企在我對面,之後佢囉個電話出黎,我見佢囉電話個手勢好奇怪,是囉住相機個邊,望望下見佢電池位度有鏡頭,好似影緊相咁,我勁啤左佢好耐,佢都冇郁,於是我見對面有位就坐低。

坐低之後深深不忿,於是反拍番佢。圖中所見,佢仲企緊係度扮玩電話,我原本就時企在發現男個位,影呢張相時坐低左。e 家 好多電話都有拍攝功能,想偷拍實在非常之咁方便。當時我真是啤了佢好耐,但佢都可以繼續扮無野,佢好明顯不是第一次囉住部電話周圍影,影張相,實在太方便同輕易,好似 no big deal。我並不是針對他影相的(唉,因為我自己都影了一張),而是對他不尊重的行為反感,呢 d 事絕對不可以合理化!



非常憤怒的我,f 說,係咪你著得少... 但我覺得著得少都不是老奉畀人亂影的!

2 comments:

  1. 話時話,lx3原配頸帶真係好長..
    有時影相唔係咁方便
    我已拆掉。

    而家明星被記者影相都會玩反拍,
    如果我係度
    我會幫你明影佢幾幅....

    f

    ReplyDelete
  2. 頸帶長,平時番工拍 snap 係不方便,但去旅行去玩,側揹住就可以隨時影,就比短帶更好用。

    ReplyDelete